DESCOPERA SUZUKI HYBRID
DESCOPERA BENEFICIILESUZUKI HYBRID
BENEFICIILESUZUKI HYBRID:
SUZUKIHYBRID 12V
SUZUKIHYBRID 48V
TESTEAZA UNSUZUKI HYBRID
SOLICITĂ OFERTA
DESCOPERA BENEFICIILESUZUKI HYBRID
TEHNOLOGIA SUZUKI HYBRID
Generatorul Integrat de Pornire (ISG), prin asistarea motorului termic conduce la scăderea consumului de combustibil. În timpul mersului în regim de croazieră, energia stocată este folosită pentru alimentarea componentelor electrice, iar regenerarea de energie este minimizată pentru a concentra puterea motorului pentru rulare.
În timpul decelerării, puterea generată de ISG este stocată și folosită mai târziu atunci când este nevoie de asistarea motorului. Când vehiculul începe să decelereze, sistemul ISG transformă eficient energia cinetică în energie electrică încărcând ambii acumulatori.
ISG repornește motorul (Auto Start-Stop) și îl asistă pe perioada accelerării atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să mai fie silențioasă și mai lin decât în cazul vehiculelor cu sisteme Start-Stop convenționale.
La repornirea de pe loc, în timpul accelerării, ISG asistă motorul termic.
Când sistemul Start-Stop oprește motorul, acumulatorul Li-ion preia alimentarea unor consumatori electrici și încarcă acumulatorul convențional prin convertorul DC / DC.
La repornire (Auto Start-Stop) ISG repornește motorul termic și îl asistă pe o perioadă mai îndelungată în timpul accelerării, atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să fie mai silențioasă și mai lină în cazul vehiculelor cu sistem Start-Stop convențional.
Atunci când vehiculul pornește de pe loc sau accelerează – ambele acțiuni necesită cantități mari de combustibil – ISG asistă motorul termic, preluând o parte din sarcină.
Asistarea cuplului motor (torque-fill control): ISG contribuie cu un aport de cuplu pentru a compensa răspunsul întârziat al motorului termic în timpul accelerării. Amplificarea cuplului motor (torque-boost): ISG contribuie cu extra cuplu în plaja de turații joase acolo unde motorul nu dispune de suficient cuplu.
În timpul deplasării cu viteză constantă, Generatorul Integrat de Pornire (ISG) încarcă bateria Li-ion dacă nivelul de energie electrică stocat de aceasta scade sub un anumit nivel.
La eliberarea pedalei de accelerație, ISG recuperează energia cinetică transformând-o în energie electrică pentru reîncărcarea acumulatorului Li-ion. La frânare, ISG amplifică gradul de regenerare a energiei.
La acționarea ambreiajului și eliberarea pedalei de accelerație (cu scopul încetinirii sau al schimbării treptei de viteză) turația motorului termic scade, injecția de combustibil este oprită și ISG intervine menținând la ralanti motorul termic, pentru a obține un consum redus de combustibil.